Директор Нагірна Людмила Богданівна
Має фахову вищу освіту. У 1986 році закінчилаЛуцьке педагогічне училище ім.Я. Галана та отримала кваліфікацію вихователь дитячого садка. У 1992 році закінчила Рівенський державний педагогічний інститут за спеціальністю "Педагогіка і психологія" (дошкільна) та отримала кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки і психології, методиста по дошкільному вихованню.
Педагогічний стаж -35 років, на посаді директора ЗДО - 5р.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗДО
1. Організація освітньо-виховного процесу закладу дошкільної освіти;
2. Забезпечення адміністративно-господарської роботи;
3. Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно- гігієнічних норм.
4. Організація харчування дітей.
5. Забезпечення умов для систематичного підвищення кваліфікації працівників.
6. Забезпечення належного утримання приміщень і території ЗДО.

Директор ЗДО дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота закладу освіти? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що директор має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника - це уміння створити творчий колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші освітні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього педагогів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у керівника, годі цього вимагати від колективу.
Основа роботи – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Директор ЗДО - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників закладу до педагогічного і виховного процесу.
Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як керівник закладу дошкільної освіти маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:
- вміти вибирати інформацію та структурувати її;
- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;
- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;
- приймати нетрадиційні управлінські рішення;
- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.
Компетентність керівника ЗДО є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.
Директор КОНТРОЛЮЄ:
- роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної);
- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавства;
- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій;
- якість знань, умінь і навичок дітей;
- виконання рішень педагогічної ради;
- збереження обладнання і посібників;
- ведення документації педагогами, адміністрацією;
- організацію та здійснення роботи з батьками;
- фінансово-господарчу діяльність;
- роботу усіх ланок.
Кiлькiсть переглядiв: 151